Thursday, June 05, 2008

Here comes the groom...











5 comments:

MamaFaMi said...

Kak Mon,

Hensemlah pengantin lelaki tu. Tapi apakan daya, dia telah berpunya! Rupa pengantin Kak Mon ni seiraslah... orang kata, sejuk, panjang jodohnya! Ahakss....

zaliana said...

kak mon, masuk sini tadi terus tersenyum lebar..puas hati sgt sebab pengantin lelakinya sudah tiba!! ehehe pengantin lelaki lambat sampai sebab traffic jam kot .. cantiklah..kalau za buat mesti the bride and groom jadik macam doreamon huhuhu

Nina Suria said...

mamafami
pengantin lelaki tu dah kudung kakinya, adik dah patahkan n isterinya dah dimakan leynah, uwaaaaaaa

zaliana
doraemon pong manis jugak, jangan tak tahu, kakmOn pun peminatnya nomo satu :D

AKuP said...

kakklavu..shumel pula bini popeye yang kali ni kan?? **bisik kat telinga kakklavu pelan2***

Cik Siti Wan Kembang said...

k.mOn.. rindu ler lama tak tengok blue eli funt k.mON. by the way... cantiknya yg amat hasil halus tangan k.mON ni....