Wednesday, November 02, 2011

Yuhuuuuuu

Salam pagi rabu yang indah. Apa khabar abiskita di luar sana? Raya Haji cuma tinggal kurang dari 5 hari saja lagi. Sudahkah abiskita bersedia? Pasti ada sudah siap merancang untuk membuat majlis ibadah korban nanti, kan?

Oh yah! aku ingin berkongsi cerita di sini.. Sinah Bisc kembali aktif seperti sedia kala. Dan sekarang sedang giat mengadadakan aktiviti yang mengujakan di MukaBukunya. Hadiah-hadiah yang mengecurkan sedang menanti abiskita.. Jika inginkan hadiah manis di bawah ini jangan tunggu lama lagi.. Cepatlah kesana dan jangan lupa tekan butang LIKE untuk menyertai permainan yang sedang berlangsung sekarang ini.














Tunggu apa lagi.. cepat sebelum abiskita terlambat..



Dan sebelum aku berundur diri, ada satu lagi cerita yang ingin ku kongsikan bersama di sini. Hari ahad lepas Sinah Bisc sekali lagi mengadakan kelas deko kek cawan. Suasana cukup meriah dengan adik-adik kita yang sporting habis.. Masa 7 jam berlalu begitu pantas tidak terasa... Nak tahu cerita selanjutnya sila pergi ke Sinah Bisc Bakery sekarang.



Akhirnya mereka membawa pulang hasil kerja tangan mereka dengan senyuman lebar di muka dan rasa puas di dada. Mereka memang luar biasa HEBAT.



Akhir kalam,"Jika sesiapa menginginkan dunia, hendaklah berilmu. Jika sesiapa menginginkan akhirat, hendaklah berilmu. Dan jika sesiapa menginginkan kedua-duanya, hendaklah berilmu". Dan renung-renungkanlah kata-kata hikmah itu.

Salam sayang buat abiskita semua.

6 comments:

notie said...

Sis...shantiknya deco2 kek cawan tu.. memandang je sudah kenyang apa lagi le kalau di depan mata entah2 sayang nak ngap.

Apa pun keduanya dunia dan akhirat memerlukan ilmu untuk menanganinya. Semuga apa jua yang kita lakukan sentiasa di berkati dan di rahmati ALLAH SWT. Amin

Bila lah Mak Raja nak buat jenjalan cari makan lagi ke sana ye. Windu le nak golek2 dan bersantai di english garden belakang umah. Mesti hapenning kan. *Dok tungkat muka sambil berangan* hehehe

Nina Suria said...

notie sayang, kakmOn pun teruja tengok mereka begitu kreatif membuat kek cawan masing2.. seronok pulak dapat berkongsi idea. Bak kata orang, 10 kepala lebih baik dari 1biji kelapa ooopss :D

pesan kak ajah dan tok bonda, cepat2 la datang ke pulau ini tok yang dah duduk atas kursi goyang.. mwaaaaaah sayang awak dan kroni makcik raja *peluk sampai kempis*

Ummi said...

Yuhuuuuu....adddoooiii kiiijaaammnya akak ku ini tayang cuppies comeyyy22...mcm kita kan...hahahahaa.. Ummi ucapkan selamat menyambut aidil adha buat kakmOn yg jauh di mata...semoga pengorbanan kali ni lebih bermakna, insyaAllah.. KakmOn jgn korban air mata udah la yea...wahahhaha, muaaahhh!!! lebiiiuuu... :))

Nina Suria said...

Ummi dear, sudah beberapkali kakmOn jawab komen di atas tu, tapi hairan bin ajaib, komen kakmOn tak timbol2, cacing apa kah yg punya angkara..

btw salam aidiladha buat ummi dan keluarga di kuantan.. psssttt banyak umah ziarah ek?

maaf zahir dan batin
xoxo

azrinna said...

Kek yang nampak cantik diluar dan enak di dalm. salam perkenalan dari saya di Malaysia.

Nina Suria said...

salam pagi sabtu yang indah Azrinna, moga ukhuwah yang manis ini berpanjangan..