Thursday, November 03, 2005

Salam Aidil Fitri

"Anak bulan tidak nampak. Berpuasa lagi satu hari." Lebih kurang begitu bunyi SMS yang dihantar oleh Ryn's hubby. Bila membaca SMS tersebut aku rasa nak melompat. Aku suka banget. Rasanya aku lah yang paling berbahagia dimaya ini.


  • Pertama, aku bolih bernafas dengan sempurna setelah tenat dua minggu sesak nafas bersilat dengan tepong dan mentega.
  • Kedua, aku boleh qada tidur ku yang tak pernah cukup.
  • Ketiga, aku sempat berpuasa lagi setelah seminggu bercuti.
  • Keempat, aku dapat mengemas rumah dengan hati yang lapang dan fikiran yang jernih setelah lama sesak dan kelabu dibelenggu oleh kerja yang menguji fizikal dan mental...

Dikesempatan ini ku hulur tangan memohon ampun dan maaf jika ada yang tersalah bahasa atau yang mencuit hati. Salam Aidil Fitri untuk semua umat Islam didunia.






Tiada yang sempurna
kecuali Allah Yang Maha Kuasa

Tiada yang kekal mahluk didunia
Salah dan dosa pasti ada diantara kita


Pintu ma'af adalah jalan ke syurga
Allah Maha Pengampun terhadap mahluknya

Bagaimana dengan sesama manusia?


Ungkapan yang tulus untuk sahabat-sahabat ku
yang dihormati hanya UCAPAN :


SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
" 1 SYAWAL 1426 H "
Bersamaan 4hb November 2005
Taqabalallohu Minna Wa Minkum
Minal Aidin Wal Faidzin .
DAN
Mohon Maaf Dipohonkan
Semoga Kita Semua Sentiasa Dirahmati Allah
Amin ……..


No comments: