Sunday, January 08, 2006

Lemon Cheese Scone




Mami Jid kueh ni namanye scone S.C.O.N.E. (leynah sampai eja nama kueh tuh :P) kena makan ngan strawberi jem ni tau Mami Jid... ehmmmmm nyum... nyum... nyum.

Kalau nak resipi kena cangkol n3 kat bawah tuh. Ikut jer semua bahan-bahan yang tersenarai. Cuma kena tambah parmesan cheese 300gm ngan kulit ari lemon beserta jusnye sekali(dari sebiji lemon yang segar). Harap-harap yang tak suka makan scone tu cuba-cubalah test terai.. cuba jer sekali nih.. lepas tuh.. akak garenti korang kecandu.. :P

Kat bawah nih akak zoom scone tu biaq besaq sikit. So adik kita yang awal-awal masuk kat rumah akak disebelah tu.. pasti dah nampak kan.. Tak usah guna teropong, dah cukup besaq dah. Nampaaak..???? Bukannya durian ataupun muffin perisa durian. Scone lah... sayangggg..


Lemon Cheese Scone

1 comment:

OrangKerdil said...

OOooOOOoooOOOoo...S.C.O.N.E ker... **ikut leynah eja nama kuih tuh** ish..mami jid tak penah dengar mahupun mkn benda alah nih la leynah..sedap gak nampak nih..tapi tak tau la tekak mami jid nih bleh terima ke tak.tapi bila dengar mkn dgn jem strawbery nih..mesti sedap nih..ada potensi bleh jadi feberet nih...hehehhehe...nak try la..tapi mamji jid buta sket bab masakan nih...kena curi sume bahan2 mami nina la...hahahhaha...jom leynah pi umah mami jid..kita mandi sungai jom..