Saturday, April 28, 2007

Salam seketul Coklat



Booth No. Jemari Seni Publishing telah ditukar kepada 3155. Kepada yang berminat untuk memiliki buku resipi Bagas Tangan Bu Apsah silalah berkunjung ke tingkat 3, PWTC Kuala Lumpur. Kami menanti anda disana. Atau berhubung terus ke Jemari Seni Publishing untuk mendapatakan secara online.

Saya akan berada disana pada 5hb Mei 2007 pukol 3:00 petang - 8:00 malam. Jika anda bernasib baik pada hari tersebut pasti akan menerima tanda hati diatas ini. Terimakasih mengunjungi kami disana.

Nota untuk AANZ:

Pertama sekali saya hendak mungucapkan terimakasih dan tahniah menjadi orang yang pertama memiliki buku resipi Bagas Tangan Bu Apsah itu, saya sendiri pun belum lagi berkesempatan melihat rupa BTBA itu. Beruntunglah anda.

Maaf Tag Board(message shout box) didalam blog ini tidak berfungsi dengan sebaiknya. Dia dah jadi biskut, sekejap ada sekejap tak ada. Bukan saya yang membuang message anda di Tag Board tersebut. Maaf sekali lagi.

Mengenai pertanyaan anda itu akan diambil perhatian dan jika anda mempunyai kelapangan datanglah berjumpa saya sendiri pada 5hb Mei pada masa yang dijadualkan itu. Ada sesuatu menanti anda. Jangan lupa perkenalkan diri anda yah!. Atau emel saya sinahbisc@yahoo.com atau ninasayu@yahoo.com.sg . Wassalam.

No comments: