Saturday, June 16, 2007

Happy father's day Abah...

Posted by Picasa

3 comments:

nurazzah8 said...

salam Nina, cantik kad yg Nina buat tu..akak nak jugak buat 1 utk abg Lan... tunggu dia tidur sat lagi..hehehe
eii..geram tgk bunga orkid Nina...cantik ...itu kat taman Nina sendiri ke..?
pandai Nina tanam bunga orkid..akak surrender.tanam orkid tak pernah menjadi...

Nina Suria said...

wa'aikumsalam kak azzah,buat kad dengan hasil tangan sendiri memang seronok kan apalagi bila sipenerima menghargainya ;)

btw okid tu memang bakang rumah nina, time ni cuaca tdk menentu, dan matahari pulak dah bertukar arah bakang rumah. So byk okid nina yg hangus terlebih cahaya matahari yg teramat panas.. huhuhu :(

AKuP said...

Kakmonnnnnn/.... rindunya.. huhuhu..hari-hari AKuP ketuk pintu mahligai akak.. tapi tak dibenarkan masuk..huhuhu..pakcik guard pegang kunci dengan pedang besar..uwaaaa....

Meauuuuuwwww...