Monday, July 14, 2008

Kakak did a great job




Artikel kakak buat bersama dua orang lagi kawannya ini dikeluarkan oleh Borneo Bulletin pada AHAD semalam. Dari cerita hingga ke 'layout', mereka yang sendiri merekanya. Tahniah sayang.
Posted by Picasa

5 comments:

Faizah said...

Bravo kakak!Bagus artikel tu..
Kalau ada rezeki kami pun ingin bekerja di Brunei..very calm country..

Anonymous said...

Wah!! cayalah Kakak... TAHNIAH!!! itula kakmon..jid dah ckp..minta kakak buat cerpen hantar kat publications yg tengah nak buat kompilasi cerpen raya tu..hehehe..sure boleh jadi penulis terhebat..hehehe...

Emm..kemana lagi kuah kalu tak tumpah ke dalam pinggan..kan kak?hehehe..

Nina Suria said...

Faizah
Salam jumaat kabare? baby dah besar agaknya, lama kakmOn tak jenjalan kerumah faizah, sibuk ya ampun

btw kakak dan 2 lagi kawannya diberi kepercayaan sekolah mereka untuk menulis penuh 2 muka surat borneo bulletin tentang Brunei dan Rajanya yang berjiwa rakyat bersempena Puja Usia Sultan ke62

Nina Suria said...

akup
kalau kakak buat stori raya dalam bahasa melayu, mungkin ko akan dpt tulisan mrs Yu dlm kampung Boy. Dia tulis bunyi gong xi a cai =))

Anonymous said...

Tahniah buat Kakak yang telah nampak akan mengikuti jejak langkah bondanya ini..hehee..Lepas ni leh minta dia terus menulis dan menulis kan kakmOn..?? Jika ada sokongan padu dan guide yang berterusan, maybe one day she'll be a good writer eh!! May she'll be blessed in her near future undertaking!