Thursday, July 03, 2008

Pemenang PIF(Pay It Forward)





Salam semua. Sudah lama saya tidak berkicau disini. Kerja yang menggunung membuat saya semakin semput. Ditambah lagi semenjak kehilangan ekstra tangan dan kaki. Pembantu saya bercuti 3minggu yang lepas dan dia akan melapur kembali pertengahan julai ini. Bang Mat pula dua minggu outstation. Maka lengkaplah penderitaan saya. Saya kena buat semua benda, dari menghantar dan mengambil anak sekolah hinggalah kerja yang remeh-temeh. Mana lagi projek Gayah Enterprise yang semakin kencang. Saya benar-benar lelah. Penat ya ampun. Akhirnya saya mengambil keputusan menutup Gayah Enterprise buat sementara waktu. Maafkan saya dari hati yang paling dalam.

Kita lupakan sekejap cerita kakmOn diatas itu. Ingat tak permainan yang saya poskan di entri dua bulan yang lalu. Klik PIF supaya lebih jelas. Hah! ini lah pemenang nya :
1. Sharulia dari Mukah Sarawak
2. Notie dari Johor
3. Ummi dari Kuantan


Saya ingin melunaskan hutang-hutang saya ini sebelum saya 'berpergian'. Pada Sharulia tolong berikan alamat saudara di kotak komen ini atau emelkan kepada ninasuria@gmail.com

Insya Allah sebelum Syawal menjelma saya ingin hadiah-hadiah itu sudah sampai ketangan pemenang. Dan jangan lupa ' YOU WERE BOUNDED BY PIF'S RULE'. Dan terimakasih kerana sudi memeriahkan blog ini. Sayang dari kakmOn.

2 comments:

AkuP said...

meawww... aik? nape AKuP bleh terlepas peraduan ni ek? nih musti time AKuP tengah bertapa kat gua..kakmonnnnn... buka la peraduan sesi kdua...nak hadiah gak...muahahahaha...

nadahahs said...

wah.. tengok gambar tu cam best jer.. terliur seh..