Monday, March 30, 2009

Dalam Klavu







Posted by Picasa

9 comments:

Jid said...

Wahhh..k.mon..ini kah projek kaban sakti sinahbisc? wahhhh... tak sabar menanti kemunculan nya nih... **tungkat dagu atas meja mekap humayrah**

Ahada Aihara said...

kak nina,
it so nice...
new book?
or something else....

klavu said...

tu mcm tudung aku, tu mcm jemari lentik aku, tu mcm scrapbook, eh tu aku!!!

waaa boleh buat scrapbook gambars ni...

Jid said...

a'ah.. K.Klavu.. menarik!! gambar atas gambar dlm scrap.. wow!!! fabolous...

biruNiLA said...

nak tengok secara live n nak pegang scarp book nih :( betul la kata orang niat hati nak memeluk gunung, tapi sayang tangan tak sampi :)

kikomon said...

Jid
Projek ni memang dah lama nak buat, bila dengo Klavu pun teruja nak wat pflio sinahbisc, kakmOn lebih suka 'banyak'. So kita beri peluang klavu buat eksais bicep hikhikhikhik

shhhhhh... jan ckp kat klavu, nanti tak siap pflio tuh

Nina Suria said...

Ahada
salam sayang, dua2 pun boley, kita tunggu bulan penuh aja nak publish ;)

kikomon said...

Klavu
yelah tu, kakmOn saje jer nak wat promo KLAVU on SALE... *angkat loceng Abdul Wahib*

kikomon said...

biruNILA
windu lak kakmOn ngan nama si biruNILA nih ;)

meh kakmOn peluk *samung rapia kat pinggang biruNILA*