Monday, October 24, 2011

Bahagia



Selamat malam semua. Pasti ada yang sudah masuk beradu di saat-saat begini. Pada mata yang tidak mahu terlelap, mari kita sama-sama berkongsi rasa di sini.




Sudah lama teringin mengirim khabar. Tapi talian internet seperti biskut. Untuk mengirim sebuah foto pun amat azab. Enche Picasa tidak mahu bersahabat. Kenapa yah? Pening cik Bedah tau..

Setelah beberapa purnama melalui waktu getir, kini tiba jua saat yang ku nanti-nanti..  BAHAGIA(di dalam hati sudah mekar dengan dahlia dan segala bagai) dengan apa yang aku suka.. masa untuk bermain sudah tiba..

















Alhamdulillah.. Syukur ya Rahman..

Cukup buat kali ini dulu yah, nanti jika dia ingin bersahabat lagi.. pasti kita akan bercerita tentang foto di atas itu... Insya Allah.

Salam rindu buat pembaca tegarku(ada ka?)

6 comments:

azlina said...

asslamualaikum kak mom...

cantik sungguh tempat beradu..
x sabar utk tahu cerita selanjutnya

Nina Suria said...

walaikumussalam Azlina. terima kasih nanti kita stori mori ek.. tenet kat umah slow giler mengalahkan cik siput huhuhuhu

notie said...

Wah shantiknya katil ni kalau terjah gerenti tidur enak gitu. hehehe

Besday Leyn bagaikan fairy tale la sis. Rasa nak jadi budak kecik je dgn besday yg macam dalam citer Disney gitu. Apa pun semuga Leyn menjadi anak yg soleh dan sentiasa mengembirakan babunya. AMIN

Nina Suria said...

Amin Ya Rabbalallamin btw bday leyn nie buat dlm waktu kecedraan teruk, kita rembat aja benda2 yg bole dipakai buat deko ala2 english garden tea party gitu..

pssssttt notie meh la beradu, sure x bangun esok pagi :p

sayang awak xoxo

Anonymous said...

salam nina...soft n sweet color....selamat maju jaya...:)

Nina Suria said...

eni dear terimakasih atas doa tulus mu itu, kita sekarang sedang tekun mengutip semangat yang satu waktu dulu telah hancur berderai..

sayang awak xoxo