Saturday, November 20, 2004

Pening

Subuh-subuh lagi aku terus kedapor menyediakan kueh-kueh untuk nanti malam. Aku ambil brownies yang semalam ku buat tapi belum sempat ku hias.. ku potong cube size dan terus ku tabur degan almond dan choc rice. Biscuit choco ball pun maseh belum lagi siap di simpan dalam cup cake. Ada dua tiga macam lagi biskut chocolate yang belum lagi di simpan kedalam tray kueh..

Anak-anak ku masih lagi tidur.. ku suruh pembantu ku membangunkan anak ku yang sulong Alut dan yang kedua Nana untuk membantu ku di dapur. Aduh.. pening nya aku, semua barang persiapan untuk makan belum lagi siap disusun; piring, cawan and etc. I hope everything will be going ok... mudah-mudahan tidak hujan nanti malam.

I ask my hubby to go to the market awal-awal lagi... cari ikan and udang. Aku belum lagi decide what to cook actually... huhhhh dalam kepala nak buat rendang ayam, beef black pepper, stewed mushroom and roasted fish with lemon juice... entah sempat kah tidak ni. An one more thing nasi briyani.. Bahan-bahan nya sudah pun awal-awal ku beli nak cuba resipi kawan (Nasi Briyani Ikan).

Dalam aku masih sibuk didapor my baby yg baru 13bulan itu kedengaran menangis.. adoi... aku baru teringat nak pergi kerja... huhh peningnya. And I wish my bos will let me go this afternoon... aminnnn.

No comments: