Sunday, March 02, 2008

Rombongan cik Kiah dah sampai dah
















7 comments:

Jie said...

salam nina,

seronoknya dpt berjumpa mcm tu kan...sy yg jarak 30 minit pun tak berkesempatan nak jumpa selebriti ituuuuuu

Rose Harissa (NORA) said...

aduhai kak moon... terbayang-bayang hidangan enak itu.. terasa rasa kesedapannya di hujung lidah... rindu sungguh... mana nak cari kat sini? hehehehe... kena cari bagas tangan Bu Apsah jawabnya... hehhe...

Kak moon... terlewat nk ucapkan terima kasih di sini... baru bik sesema udah... aduii... kena angin brunei sekali sekala terus demam... hahaha...

terngiang ngiang gelak tawa kak moon di telinga dan pernyataan penuh infomatif dri ryn!

Anonymous said...

assalamualaikum kak mon

enjoy sungguh ku melihat kawan-kawan sudah sampai ke rumah mu...maaf ya ku hanya mengenali celebrity chef dan anak mu yang cantik manis bak puteri itu...kalau la aku ada bersama alangkah indahnya...dapat merasai air tangan mu yang pasti membuat kan aku engak boleh tidur malam dan pasti suatu kenangan yang indah amat...mudah-mudahan hari yang mendatang dapat ku jejak kan kaki ke rumah mu di brunei ini serta kepesta buku itu nanti...ku looking forward cuma masa yang menentukan inshaALLAH...

Nina Suria said...

jie
walaikumsalam, sebab kita yang jauh ni la wajib kena jumpa, peluang untuk bersama memang tidak pernah terlintas di kepala hehehe rezki kut ;)

Nina Suria said...

rose harissa

kakmOn tak penah menduga bertemu tukang besi yg yang kelako ni, kakmOn jeles tau :p

Nina Suria said...

anonymous, siapa pun dikau ko tetap ku tunggu dengan tangan terbuka ;)

faizabelle79 said...

sukanya tengok ramai2 berkumpul kat sana..i loike the piring yg 3 tingkat tu juga...

rugila dulu x dapat jumpa kak mon masa kami di brunei..