Tuesday, November 03, 2009

Lemas

Bubur pulut hitam masih di atas api. Aroma wangi daun pandan memenuhi ruang dapurku. Di sudut ruang familiku, cat berserta berusnya masih tersadai di situ. Aku masih mencari ruang untuk menyiapkannya.

Aaaaaah... deadline. Benar-benar membuat aku lemas. Jadi sebelum aku terkambus dengan kerja 'Tuan Ismith' itu... aku membuka sedikit rahasia projek hujung mingguku yang lepas.

Nah... lihat.









Sebenarnya aku sudah jadi panasaran untuk menyudahkan projek ini. Tapi... waktu. Nanti saja aku sambung ceriteranya yah. Pasti bubur pulut hitamku sudah mateng. Daaaaa....

7 comments:

azlina said...

salam kak mon..
x sabar nak tggu hasil projeknya..
kak mon ina nk ucpkan trmksh ats nasihat dan panduan dr kak mom alhamdulillah semuanya dah seperti sedia kala yea kak bila kita redha..dgn semua yg berlaku hati kita pun jadi tenang allah tu maha pengasihkan kak...ina pun dah lupakan apa yg berlaku....

Jid said...

kakmon..hati2 mengecat tu..nanti sakit bahu pula... **garu dagu memikir apa yg kmon nak buat ni?**

Wan Amalyn said...

kakmOn...
byknya project!!! kenapa wan tak serajin kakmOn ya?? *garu2 tangan* :P

p/s: tak sabar la pulak nak tunggu apa kesinambungannya...

klavu said...

runner ku kah tu? jgn ingat aku minjam kan stencil atu cuma2, hahahaha

Nina Suria said...

azlina
Alhamdulillah pasti skrg dah rasa lega kan?

btw projek ni toksah tunggu, kakmOn lagi pulun siapkan titah paduka maharaja seong :(

Jid
syakap fasal bahu.. si jentayuku tak ada angin takda ujan, terus pijitkan kepala, bahu, dan bakang.. huisyyyy leganya kepala. Penghujungnya *leyn tadah tapak tangan mintak satu kupang*

(@_@)

Nina Suria said...

Wan Amalyn
Proyek?? memang besusun-bejanjar(Q) tapi masa ciput..

aint a supawoman :(

Klavu
arrr aku baru je makan udang *semunyikan stencil template ronyok bawah tudung dulang*

線上免費a片卡通 said...

線上博弈
線上免費看a片
裸體寫真自拍
視訊聊天交友
視訊聊天室
視頻聊天室
言情小說
賓館偷拍影片直播
賭神小古學費