Monday, July 19, 2010

BUZZDAY

1) Kejutan Hari Jadi Adik cuma sempat membuat sebiji kek keju pisang yang di reka bentuk sebuah kereta antik tanpa plan induk. Kereta mainan adalah kesukaannya. Jadi aku buatkan kereta itu asal ada saja. Maklum masa kecederaan. Nak tahu ceritanya ada ku catatkan di sini.







Jadi aku cuma sempat menjemput sepupunya aja..



Hidangan yang humble habis; starter: cheese swirl crackers & potato chip crackers. Main course: steam boat, nasi ayam panggang, salad tropika, sambal belacan bersama ulam raja. Desert : Kek Cawan Keju Blueberry dan Vanilla ice-cream. Tidak ada hidangan yang 'pelik-pelik' kan?




2) Hari Jadi Myra: Cuma sempat membuatkan dia sebiji Kek Keju mangga yang comel. Dengan menampilkan si Annie kawan si Dibo the gift dragon itu, aku berharap kek comel itu dapat membahagian hari  Myra.





3) Dan ini majlis Sayonara kakak di akhir kelasnya di PTEK bersama tutor English Literature dan teman-teman kelasnya.












4) Dan yang terakhir, majlis Hari Jadi Syasya, sepupu kecilku. Pun cuma sempat membuatkan sebiji kek pasang siap Black Forest. Aku cuma menambahkan gaun kek itu bersama si gadis kenit
Thinkerbell di atasnya. Oleh sebab masa kecederaan, aku tak sempat mengambil foto-foto kek itu. Di bawah ini ku kongsikan foto majlisnya yang ku pinjam dari FB.


Moga minggu baru ini membawa ketenangan kepada ku. Penat jiwa dan raga.

No comments: