Wednesday, July 21, 2010

MINGGU BARU PROYEK BARU



Salam pagi rabu yang indah. Kita sudah di hari ke9 di bulan Sya'ban. Tidak lama lagi Ramadan akan menjelma. Rasanya baru kelmarin kita menyambut labaran 1430H. Kini dia sudah hampir mendatangi kita lagi. Moga kita sama-sama dapat berjumpa bulan Ramadan ini dan melalui bulannya dengan rasa syukur dan tawadu'.

Oh yah, hutang puasa dah qada, belum? Kalo belum, cepat-cepatlah kita melangsaikannya. Jangan tangguh-tangguh lagi. Waktu tidak menunggu kita, ia akan terus berlari dan jauh meninggalkan kita. Sama-samalah kita ingat mengingati yah.



Cerita punya cerita, lupa pulak nak stori fasal 'proyek' patch work ini. Bila tengok sahabat-sahabat di Seberang sana rancak dengan projek 'keras tangan', aku pun ikut menerima tempiasnya. Lalu dalam masa 4 hari terhasil jua 'proyek tampong-tampong' itu. Dan sebiji Fairy Ballerina Tote Bag yang sungguh manis.



Bila melihat hasil kerja tangan yang sudah banyak terkumpul, tetiba hati terdetik ingin membuka Etsy Shop Online pulak. Lalu ide itu... aku mulakan di sini dengan bacaan Bismillahirahmanirahim...

Jika ada masa, abiskita dialu-alukan menyubuk sekajap Etsy Shop kami yang terhumble itu. Selamat bedudun.

ETSY SHOP @ KABAN SAKTI.



No comments: