Monday, December 24, 2007

Bingkisan dari Seberang


Saya baru saja balik dari pejabat Pos Berakas untuk mengambil dua bungkusan yang berdaftar. Satu dari Siti Angun Manis di Bukit Mertajam dan yang satu lagi dari Jahrera di Pulau Okinawa.



Siti Angun Manis, tanda hati mu benar-benar melekat seperti magnet itu. Dan kambing biri-biri pink jambu itu jugak. Tengkiew sayang atas ingatan yang tiada sempadan.


Saya tidak menyangka di Hari Raya Korban ini akan menerima kartu salam Aidiladha dari Jahrera yang jauh di mata tapi dekat di hati. Terimakasih beribu-ribu lemon atas ingatan yang manis ini.


Pssstttt.. Nina masih lagi menyimpan towel Salam Lebaran dari Jahrera tahun lepas. Kini Nina sudah ada dua buat hati yang manis. Thank you dear, you're really sweet :)


Nota Yagan: Entry tertangguh.

2 comments:

JahRera said...

salam nina,
ini sebenarnya kes malas nak buat kad raya sendiri.
Memang tabik spring betul pada nina sempat buat kad raya handmade lagi untuk saya. Kad kraft sendiri, spesel tu.

Nina Suria said...

walaikumsalam klela, nina suka buat kad sendiri, rasa lebih meriah dan bermakna lagi bila si penerima menyukainya..

pssttt mahalnya menebus harga virus mim alif lam sin itu yah.. kalau mcm nih, nina nak hantar tiap tahun spaya koleksi si kitty itu lengkap :p

FYI: dah beberapa kali post comment ini tak lut.. lut... dia nak mintak semelih ayam tongset sarimah agaknya :S atau nak suwuh nina mandi bunga kek wa???