Tuesday, April 15, 2008

Things that make me smile..







Ini adalah okid yang paling saya suka sangat. Dia cuma berbunga 4kali sahaja dalam setahun.. Tak tahu apa silapnya..

5 comments:

Dianne said...

babu dyg pun suka tanam orkid,ehhehe cantik lahhh

mamasya said...

Salam K.mOn

Cantik lah bunga orkid k.mOn tanam ni. taman tupun nampak cantik..tmn belakang rumahkan.

Ummi said...

KakmOn, cantiknya taman, sejuk mata memandang oiiii rumah ummi x bertanah pun nak bercucuk tanam, kalu ummi dapat taman camni, leh selalu wat garden party..hahaha..kakmOn jamu, ummi makan kat taman tu ek..

faizabelle79 said...

KakmOn..
waduh..lawanyer garden..orkid pun cantik2..kalau orkid spesis camtu izah panggil 'dancing lady'..izah pun minat tanam orkid tapi jenis keratan.tanam atas tanah

Sinah Bisc. said...

dayangku
okid memang cantik dan senang menjaganya, cuma virus mim alif lam sin tu yang wat okid tak menjadi hikhikhik :D

mamasya
a'ah taman bakang umah, alhamdulillah, hujan yang tak menentu malam siang, membuatkan taman tu berseri :)

ummi
kalau wat garden party memang sonok, apalagi kalo melur tgh berkembang, wangiiiiiiiii :D


faizabelle79
okid ni kakmon tatau apa nama saintifiknye, cuma kitaa panggil tiger, bunganya yg berbintik2 mcm tiger hahahaha

p/s taman bunga ni memang menghayalkan kita org pompuan :p