Friday, October 16, 2009

Ketemu lagi...


Salam petang jumaat yang barakah. Alhamdulillah aku sudah selamat melalui hysterescopy, endometrial biopsy, dan D&C. Sekarang aku cuma tinggal menunggu keputusan diagnosis itu saja.

Dan pada saudara-saudara, jua teman-teman bloggers yang menitipkan doa kesejahteraanku di tingkap dan kotak komen itu, benar-benar membuat hati jadi sendu. Bukan tujuan untuk meraih simpati, cuma sekadar menghilangkan resah yang terbeban di dada. Apalagi setelah aku menyaksikan klip video ini... cukup membuat perut besar ku jadi kempis.

Moga Dia mengampuni dosa-dosaku. Astaghafirullahalazim...

7 comments:

indahhouse said...

Salam kak Mon,

Betul ker kak dirawat di wad kerana ini? Fibroid suatu yang sukar bagi seorang wanita. Banyakkan bersabar. Moga Allah melimpahkan kesembuhan dan kesihatan buat kak Mon, dan kita semua. Amin..

nor64 said...

slm k.mon...u ade fibroid ya.. akak juge mengalami masalah sis dalm perut...smpai sekarang akak under pakar tapi under kontrol semuanye ni..sis makin mengecut...hrp k.mon ok seterusnya..

Nina Suria said...

salam nurindah, nor64
A'ah multi fibroid in uterus. Insya Allah akk masih kuat. Mudahan ini satu kifarah buat akk dariNYA. Moga DIA mengampunkan dosa-dosa kita.

Leyla Shuri said...

salam nina,

doa dari jauh.

nurdia said...

salam nina...

nur doakan moga kan cepat sembuh.... miss u...

Jid said...

kakmon.. **speechless**

Nina Suria said...

Jahrera
Tkasih sebanyak bintang dilangit, juga peluk dari jauh

nurdia
Amin YaRabalalamin, moga DIA merahmati kita semua :) *big hugs*

jid
jgn bersedey, kakmOn pun nak nangis :((