Monday, February 11, 2008

Hari Award Sedunia

Award yang bajanjar(bersusun) tiga ini di hadiahkan oleh Umi-e. Walaupun baru saja berkenal mesra namun ada rasa halus yang melekat di kalbu. Secara peribadi saya memang kagum dengan keunikkan entry yang di tulisnya. Setiap entry-entry nya itu di bingkaikan dengan serangkap pantun seloka. Inisiatif beliau mengenalkan budaya pantun ini ke alam siber amat-amatlah saya sanjung. Memang patutpun di contohi. Takkan melayu hilang di dunia. You are lovable, too.. dear.



Award kek fondant beriben biru ini pulak datangnya dari Puan Norzailina Nordin penulis prolifik Alaf21 dan juga Chef celebrity tersohor. Anugerah ini adalah penghargaan beliau kepada teman-teman bloggers yang sudi meletakkan url mereka kedalam novel terbaru beliau. Hati semakin melonjak-lonjak nak tahu apa lagi kelainan yang ingin di ketengahkan oleh beliau. Sama-samalah kita nantikan novel terbarunya yang akan di keluarkan di pesta buku ICC Berakas Negara Brunei Darussalam pada 25hb feb - 8hb mac nanti. Ada angin yang menderu membawa berita.. Saya mengucapkan tahniah atas kelahiran bayi yang ke__ ? (hanya tuan badan aje yang dapat menjawab). KakmOn dah tak tahu, anaknya bersusun bantal. Cewah!


SENARAI PENERIMA AWARD putramahkota.blogspot.com / tiffinbiru.blogspot.com / aimandanialafiq.blogspot.com / nadspov.blogspot.com / nurrainaafsana.blogspot.com / mydewisukma.blogspot.com / ernisuhana.blogspot.com / xhansx.blogspot.com / yummylicious-jun.blogspot.com / ninasayu.blogspot.com / hanieliza.blogspot.com / msjbox.com / junaidix.net / intanrosnitta2210.blogspot.com / duniabudin.blogspot.com / rantingperkasa.blogspot.com / dill-cakes.blogspot.com / ruszia.blogspot.com / mersik.blogspot.com / sismimi.blogspot.com / kamelyaemine.blogspot.com / carneyz.blogspot.com / kunadzri.blogspot.com / zawahil-nor.blogspot.com / syimasyawal72.blogspot.com / food-research.blogspot.com / persismutiara.blogspot.com / nulifenusya.blogspot.com / flowerpower7879.blogspot.com / edazman.blogspot.com / sahrulia-partofme.blogspot.com / tiraihidup.blogspot.com / mamafami.fotopages.com / angrianiworld.blogspot.com / kujie2.blogspot.com / umi-e.blogspot.com / bubble-a.blogspot.com / amrani.fotopages.com

No comments: