Wednesday, February 13, 2008

Janji Ku






Kek cawan ini di tempah oleh regular customer kakmOn. Hingga petang ini saya masih bergelut dengan tepung dan mentega. Ada lagi 60 biji kek cawan yang kakmOn terpaksa siapkan malam ini. Nampak gayanya kakmOn kena ambil kopi kaw-kaw 'Mutiara' itu lagi.

Oh yah hari itu kakmOn stori malam kelambu kelabu. Kalau nak tahu di sebalik tabir, jenguk lah disini. Dan disitu juga ada janji kakmOn menanti; Ganache dan Kek Stroberi yang seksi dan mengiurkan itu *jeling CMG yang lalu depan rumah*. KakmOn alu-alukan pada yang sudi bertandang, silakan lah kesana. Ada sedikit kek cawan juga di situ. KakmOn tak sediakan minuman. Kalau tercekik sendiri tanggung.

Sekarang kakmOn nak beroperasi, ada sesiapa yang ingin membantu???? <~_~>

7 comments:

faizabelle79 said...

KakmOn..
apa resepi cupcakes tu ye..akak buat kek orange ke coklat?boleh share resepi x?kalau boleh la..

JahRera said...

salam pagi khamis nina,

ye lah nina, k lela yg tangan keras ni pun nak tahu resipi cupcake, yang make-up2 tu memanglah k lela longlai.
Gerenti tak jadi macam nina buat.

Tentant buku Antologi Haiku, k lela boleh tanyakan perjalanannya.
Tunggu ye.

Raject said...

akak... saje buat kite terliur tau... syedap sungguh... mashmallow tu sama macam yg kitorg tabur atas kek retak seribu yaya (http://raject279.blogspot.com)

Nina Suria said...

faizabella79
insya Allah kakmOn akan cuba kongsikan sebelum Faizah melahirkan, kalo dekat boleh gak kakmOn anto satu balang, sian ko

Nina Suria said...

Jahrera
kalo tangan keras buat roti cantek, gebus klela.

btw hai ku tu dalam perjalanan ke brunei, kawan kita tumpangkan naik kapal selam ahak.. tu yg dok tunggu lama

Raject
hahahaha retak seribu??? ni mesti cikidah yg punya keja.. esok kena buka kitab kakmOn :p

mamasya said...

k.mOn offer sapa nak bantu...nak gak bantu k.mOn tp saya krastangan..tulun mkn bolehlah..he..he..
tp tak tercekik punya dah siap bekal sebalang air ni...

Nina Suria said...

mamasya kalo nak overhaul keras tangan mama tu boley bang mat ada pelentur besi, nak ka??? hikhikhik :p