Friday, February 01, 2008

Rombongan Cik Kiah








Nota Yagan: Psssttttt... Bu Kayah sudah minta kebenaran rah Penghulu Tarukubi kah???

Mata ku semakin layu... Semalam tanat(pulun) siapkan tempahan cik Bedah lagi. Esok kita sambung. Nak tido arrrr

8 comments:

cikwan said...

dh siap dah kakmOn...beauty in purple.......'tidurla wahai permaisuriku'.......cikwan dodoi nihh...hehehh...

Ummi said...

kakmOn, lah projek lagi..x abis2 ek..ada je..kaya dah tu, kalah Sultan Bonai dah tu..jgn sampai semput dah le kakmOn..nnt x sihat lak berjaga malam...sayang kakmOn..take care k, happy weekend..muaaahhh!!!

Rozie said...

kakmon....santekkknyeee, jeles100x...ekekekeke. sedekah ler skit tgn kretip tu kt mamavogue...!!!

Nina Suria said...

terimakasih wahai adinda, merdu sungguh suara dinda bak burung garuda hingga kanda terjaga sampai mata terus terbuka hikhikhikhikhik

cikwan! buai laju2 sampai pokok Rhu
kakmOn pergi dulu nak buat kek ungu

Nina Suria said...

kaya??? a'ah kat bakang tu manyak tin kaya, ummi nak ker???

hissey kalo masin la mulut ko tu kakmOn banja ko pulau Tioman jadi hak milik kekal ;)

tengkiew cayang, I lap U hikhikhik

Nina Suria said...

mama vouge! kakmOn cuma punya dua tangan tau, kalo ada ekstra boley gak kasi tangan 'amai' kakmOn nih ;)

psssttt cantik baju sedondon, ungu warna cinta???

tingat lak novel noorsuray biru ungu cinta.. kanda nila dimana dikaw??

mamasya said...

Patutlah nampak kelam kelibut k.mOn saya teropong dari jauh, busy dgn tempahan majlis tunang
wah cantiknya tema purple.terpegun tengok kek yg letak fondant riben tu... cantik sgt. oppss tak leh citer byk2 org nak titunkan...selamat berehat...

Nina Suria said...

mamasya! semlm kita dah qada.. pagi ni tak boley titun, esok mati kakmOn kena serang, guli belum abis siap.. huh huh huh.. mintak nyaaaaaaaaaaaaaaaaa