Saturday, February 05, 2005

Memori indah untuk kekanda-kekanda kita yang bersara

Entry ni ku tujukan khas untuk kekanda-kekanda kami yang bersara tahun ini. Harap maaf ampun dipinta, kalau ada salah dan silap dapatlah biskita bedua ampunkan. Nya orang kitani ani kalah pulang orang adi beradi. Tiap hari kitani bejumpa, pagi-patang, makan sepinggan, minum secawan, tidur saja inda sebantal hahaha.

Tahniah untuk kakanda-kakanda yang maintain sampai 36tahun maseh dapat bekerja bersama dalam satu bumbung. Maseh kuat bertenagga walaupun ada yang sudah menimang cucu. Entah kami ani karang apa kah usul sudah usia menyecah senja. Hanya masa saja yang menentukan arah jalan yang dituju.

Bila sudah dirumah karang jangan lupa masak-masak tah abis kita, antati tah kami. Doi malai ku.. saaaaaaaayang. Rawan ating ku pulang..

HAMN - inda tah kami lagi merasai cacah ambuyat kita yang nyaman atu.. pun-pun sia-sia. Bah lakas tah buka gerai Surambi Bangkurong kita atu, idangan utama kita mesti lah ambuyat ah... Kalau sudah launching karang jangan lupa ambau-ambau kami. Insya Allah kami datang sebatallion.. Boleh kali ah....

HNRS - Caramel pudding kita pun inda tah dapat kami nikmati jua.. Bah keluarkan talent kita membuat serunding daging atu. Mana tau dapat mengalahkan Sabli.. Lapas atu join venture kitani.. Boleh kali ah.... Tidak lupa jua kami ucapkan terima kaseh belanja kami ari khamis atu.. mudahan dimurahkan rezeki, dapat jua belanja kami lagi.

Itek berjalan terkedek-kedek
Ayam sigun bersiul phewittt
Tahun 69 kanda-kanda kita kecil molek
Tahun 2005 lagi ta
mbah solid

Burung jelatik sarang kedidi
Sarang tempua sarang berjuntai
Betapa cantik anak dara menteri
Kalau nak tahu tiga dari kanan tu lah Miss Berunai

No comments: